Borstat tänderna.


Är helt klar för natten nu om man bortser från att jag fortfarande har några paltor kvar att ta av mig . . .

Har varit rätt lugnt sen senast tiden faktiskt, mest bara varit hemma och slappat vilket kännts skönt. I morgon påbörjas en ny arbetsvecka eller vad man nu ska kalla det då jag bara jobbar måndag, tisdag och onsdag. Sedan ledig torsdag, fredag och lördag och jobbar igen på söndag. (Då bör också tilläggas att måndag och onsdag är utbildningsdagar).


Funderar på Huskey i morgon skulle vara skoj, dock beror det lite på vilken tid jag kommer hem från Åre i morgon. Samt att det känns lite vemodigt att veta att man ska upp och jobba på tisdag, inte alltför roligt att vara bakis på jobbet :S


Igår var jag och P på julbord i Rätan.
Shit, kan ärligt säga att det är ett bland de bättre julborden jag varit på, mums mums mums!
Mätta och belåtna åkte vi och hälsade på Micke och Erika, sa grattis till den kommande bebben, fikade och hade treeevlisch! :)



Jao, som sagt, inte hänt så mycket.

Nu ska jag försöka ta mig till sängen och förhoppningsvis slockna ganska fort då klockan är ställd på 04.30 samt 04.45 - jippie - NOT.


Jaja, godnatt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback