En lista.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Jodå, speglar är roliga grejer de :)
Gnälla: Händer allt för ofta . . .
Skrika: Mjaa . . . nån gång men väldigt sällan.
Sova: Jo men inte så mycket som jag skulle vilja.
Ha ångest: Jodå, dagligen . . . över olika saker . . . framtiden, utbildning etc etc.
Skada dig själv med flit: Hell no! Även om jag skulle vilja skulle jag nog inte tordas.
Ta mediciner du inte borde ta: Nix.
Vilja dö: Nope.
Drömma mardrömmar: Ja, usch! Inte så överdrivet ofta dock, tack och lov.
Ta droger: Snus, röker ibland, dricker alkohol men tahts it.
Försöka vara annorlunda: Nja, det vill jag väl inte påstå.
Klä dig i svart: Jo det händer väl att nån tröja eller några byxor kan vara svarta.
Gå till kyrkan: Förutom vid dop, bröllop och begravningar etc. nej.
Gå i skolan: Nej men skulle vilja om jag bara kunde komma på vad jag vill bli då jag blir stor.
Ljuga: Kanske händer ibland, dock bara såk. "vita lögner".
Hata folk: Mmm.
Lita på folk: Naiva Ida som litar på de flesta . . . fast det beror på, kan även vara väldigt avvaktande.

VEM:
Saknar du: Vet inte riktigt . . . har ju som alla nära och kära runt omkring :)
Vill du döda: Hata folk kan jag göra men döda . . . skulle inte vara värt det.
Rörde dig sist: Pelle :)
Vill du slå: Ingen just för tillfället.
Vill du kittla: Pelle för att få han lite piggare men han skulle nog inte uppskatta det så jag låter bli och spar det tills i morgon.
Kramade du sist: Mr. P
Vill du prata med: Felicia, Tea och Sonja; liggandes på en filt på en strand drickandes en kall öl ;p samt ett rejält girltalk med Elle och Sophie som kommer att inträffa på lördag :D
Skrek du på sist: Katterna (dock var det kanske mer en bestämd tillsägning) . . . ja jag vet, dom är bara barn, men dom kan reta gallfeber på en :/
Vill du vara som: Tjaa, trivs rätt bra med att vara Ida Norling från Rätan faktiskt.
Sårade dig sist: Don't remember.
Vill du bli galet full med: FELICIA, TEA och SONJA! :D :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Pelle när han kom och hämtade mig efter jobbet utan att jag bett om det. Jaa, det är inte långt att gå men jag hade handlat och påsen vägde ton så det uppskattades väldigt mycket.
Fick du sms från senast: Tror även det var Pelle.
Ringde dig senast: Pappsen :)
Är vackrast på jorden: Pelle ;)

HAR DU:
För många vänner: Kan man ha för ,många?
Förföljelsemani: Nä, det är rätt lugnt i Svensta så här års, haha.
Tvångstankar: Nja, det är väl det gamla vanliga, kolla så att dörren verkligen låstes då jag låst den etc.
Någon annan psykisk sjukdom: Nix.
Någon fysisk sjukdom: Inte det heller, frisk som en nötkärna.
Någon skada: Inte vad jag vet.
Färgat håret: För många gånger . . .
Brutit några ben: Nope.
Några piercings: Jo, tre.
Bra självförtroende: Hyfsat.
Kysst någon: Yes sir.
Haft sex: Jo.
Köpt kondomer: Haha, ja en gång. Elle minns du de? ;p
Tagit nakenbilder: Tsss ;p
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp.
Bjudit ut någon: Nja, inte på date kanske men på middag eller bio som en snäll gest.
Varit kär: JA!
Dumpat någon: Mmm.
Stulit någonting: Jo . . .
Lämnat landet: Jo och om bara 3 dagar gör jag det igen :D
Tuttat eld på nått: Inte direkt. Tänt upp i pannan eller gjort en eld utomhus menat för grillning men inget mer.
Gjort något olagligt: Ehrm, jo.

HUR:
Går du: Rätt snabbt.
Svarar du i telefonen: Om det är en person jag har inlaggd i telefonboken (så jag ser vem det är) svarar jag oftast "Hallå" såvida det inte är från nåt jobb då svarar jag med mitt namn, liksaså om det är ett nummer jag inte känner igen.
Fördriver du tiden: Datorn, Pelle, GH och en hel del telefonsamtal.
Tjänar du pengar: Som de flesta andra, genom jobb.
Ofta diskar du: Rätt ofta men för sällan för att det ska se bra ut.
Ofta städar du: Rätt ofta men det verkar inte spela någon roll då det bara efter någon dag är stökigt igen.
Många stör du dig på: En del.
Ofta träffar du din familj: Ganska ofta, men det går som i vågor, vissa veckor oftare än andra.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Det kommer jag nog, nåt kommer nog alla bli.
På gud: Icke.
På rymdvarelser: Inte det heller.
Att folk tycker om dig: Det tror jag nog, sen finns det givetvis folk som inte gör det också.
På ett liv efter detta: Jag hoppas på ett liv efter detta i alla fall, känns tryggt.
Att fiskar kan tänka: Nä, det bevisar dom ju rätt bra när ex. en och samma fisk är och biter på kroken flera gånger då man fiskar. Dum dum dum.
Att du kommer leva länge: Självklart!



Se så, you know what to do! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nä, jag minns då inga kondomköp. Du får ta och bättra på mitt minne när vi ses efter din tripp :). Puss!

2008-08-23 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback