Tjolahopp.


Tidig uppstigning i morse, 20 över 4 befann jag och Pelle oss i soffan bara för att se Jörgen Persson person förlora mot kinesen . . . synd men han har ju fortfarande chans att ta hem ett brons. Efter matchen satte jag igång The Incredibles som jag och P somnade gott till.

Pelle sover nu och jag har inget att göra. Fan om man vore en kattunge . . . då skulle jag just för tillfället ligga och brottas i sängen, ta ett varv i tv-rummet för att sedan återvända till sängen igen.

Ikväll var det ju meningen att det skulle vara tjej-kväll här på Ängesvägen 5B, dock hade Sophie dubbelbokat så vi ställde in det till näst nästa helg istället. Med det avbokat blir det nog dinner i Rätan ikväll istället där Emma även ska få färga håret på mig. Vill inte åka utomlands med den här utväxten ;/

Idag ska jag tvätta, lite smått börja packa och försöka städa ihop här. Usch, kändes trist det första och sistnämnda men som det ser ut är det ett måste. Vägrar att åka nånstans och lämna lägenheten i det skick den är i nu, nu vet du vad! Lyckades få ledigt i morgon (det tackar vi för) och lär då ska umgås lite med modern samt färdigställa packningen. På kvällskvisten var det visst date hos Sonja där det skulle tas en grogg eller två för att fira :)

NU VILL JAG ÅKA, NU NU NU NU NU!

Nä om man kanske skulle ta och försökt väckt gåbben hen breddma, lite kel innan allt annat vore verkligen inte helt fel.

Tjing.
/
Norlingt - one in a million.

Kommentarer
Postat av: Felicia

va blir de för färg på damens hår? Blont igen lr gör du som jag å går tillbaka till brunt? Imorn syns vi! hehe! ;) Party party rock on!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback