. . . tick tack . . .


Jisses vad sakta tiden gick nu då, fortsätter den sega sig såhär långsamt ikväll kommer jag att avlida :/ Sitter just nu och lunchar lite med mig själv som enda sällskap. Varma koppen; Redd grönsakssoppa (som inte smakar nåt) och mackor med skinka och paprika. Fina grejor de, lär väl bli det enda jag får i mig innan jag slutar skulle jag tro . . .

Mina matvanor är förövrigt helt fucked up!
Börjar jag åtta på morgonen och jobbar till ex. fyra äter inte jag något förutom lite frukost innan jag börjar jobba. Kanske att jag tar mig en macka på någon rast men utöver det inget. Känns nästan onödigt att äta nåt mer matigt till lunch då man ändå ska hem och äta middag nån timma senare. Inte bra, måste få ordning på maten, annars blir jag tjock, och det vill jag fan inte!

Åh, tänk om jag kunde ha en Anna Skipper hos mig, vilken ren och skär lycka det skulle vara!


Nåja.
Har lite smått börjat tänka ut vad jag ska ha med mig . . . hade tänkt börja packa lite smått i morgon så det inte blir nån hetspackning på söndag kväll. Nä då vill jag bara chilla och räkna timmarna tills vi ska åka :)


Jaja, fli av bordet sen är det ju nästan dags att börja knata bort på Ica . . . :S

Hej.
/
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback