Spending my time in Gillhov.


Befinner mig på "lokalen" i Gillhov nu.
Dödar lite tid framför datorn medans jag väntar på att tiden för mitt nästa besök ska infinna sig.
Skönt det är att vara här uppe, jag har verkligen saknat det.

Wiho, i morgon får jag träffa syster igen - finaly!

Har föreslagit idén om en utlandsresa för Elle, Sophie och Felicia nu.
Flisan lätriktigt sugen, sköj som fan vore det om vi tog oss iväg! :)



I morgon är jag ledig, ååh så skönt!

Så ikväll tänkte jag köpa mig en påse ostkrokar och mysa i soffan med en bra film!
DET ska bli skönt om nåt!



Nä, man kanske skulle ta och fara.

Norling - one in a million.


Kommentarer
Postat av: Felicia

ja vill ja vill ja vill!!!! Ska bara vinna en massa pengar först :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback