Samma lika . . .


. . . och jag är inte förvånad.

Det jag syftar på är givetvis min "att göra lista" som jag så fint komponerat ihop i mitt huvud. Jag vet exakt allt jag ska/borde göra men har liksom ännu inte fått fingrarna ur till att göra det. Eller, jag har hängt ur en tvätt och satt på en ny, men that's it liksom. Inte bra . . .

Vad har jag kvar att göra då?
Jo;

1. Göra en packlista.
2. Städa lägenheten (Pelle har erbjudit sig men allt ska han inte behöva göra)
3. Hämta lite saker hos mamma.
4. Inhandla lite saker så som shampoo, balsam etc.
5. Städa bilen.
6. (I mån om tid, lust och ork) fli upp på baksidan . . .

Ska jag fortsätta!?
Och här ligger jag, halvnaken i sängen, och bara önskar att alla dessa punkter kunde ordna sig själva . . . nä, kanske ska börja med den där packlistan.

Kan ni fatta!?
I mrogon vid den här tiden är vi framme, kanske att vi tom. hunnit med en öl eller två :)
SHIT VAD JAG LÄNGTAR NU!

Hej svejs!
/
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback