Naket i all glans . . .


. . . men någon nakenråtta skulle jag då rakt inte vilja ha.
Yak, dom ser verkligen inte så mysiga ut.
Dock måste jag (till viss del) hålla med Aftonbladet, de påminner faktiskt om penisar, haha.


Spenderat lite tid i Rätan nu på eftermiddagen/kvällskvisten.
Käkade mat från Panget med Emma och fick höra om alla hennes bravader, hon var så pass wild and crazy att hon under sin vistelse där nere tatuerade in "Las Palmas" på höften. (Las Palmas är en ruskigt rolig och populär "krog" där nere).
Jaa vad säger man, det är bra att vara inpulsiv.
Hennes berättelse fick ju en annan att ännu mer vilja åka!

Efter mat och prat tog vi en sväng på macken för lite gotta och sedan en tur på byn. Givetvis med Pelle som chaufför eftersom han, dagen till ära, fått tillbaka körkortet! GRATTIS LOVE! <3
Har resten av kvällen spenderat tid med pappa och Ulla.

Är nu hemma. Katterna blev, i vanlig ordning, överlyckliga då vi kom hem!
S leker just nu med mitt hår som är uppsatt i en liten tofts, Gaffe kollar läget under bordet.


Jobb i morgon, 15.30-20.30 sen ledigt ända tills på tisdag!
Ett besök på Storsjöbadet är en av planerna för helgen - allt för att trötta ut småbröderna som ska husera här från lördag till söndag :)

Nä, nu ska jag leta lite filmer, har ni förslag på nån bra?
/
Norling - one in a million.

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH MEN EMMMMMMA!!!! Fy satan va ja å syrran garvade nu! haha! va skön hon är då!! :) Fan fan fan fan fan ja vill oxå åka!! Jävla penga helvete!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback