Lugnet.


Att döma av mina tre sambos ser det ut att bli en lugn natt i natt. Var i och för sig inte direkt orolig att Pelle skulle vara något störande moment men däremot de andra två. Fy sjutton, natten som var levde de verkligen rövare så tillslut var jag tvungen att "slänga" ut dem ur sovrummet och stänga dörren så fick de härja bäst de ville utan att störa oss.

Ica idag, long time no see men det gick bra, tiden gick fort och det var hyfsat roligt.

När jag kom hem föreslog jag för P att vi kanske skulle åka och fiska, otippat var han på. En sväng på Landens för super fiskelina och sedan Ica för lite fika att ta med. Åkte och åkte och åkte lite till . . . 10 mil. Hade missat avfarten . . . jaja, vi hittade tillslut och träffade pappa och Tommy. Karlarna fiskade och jag tittade på, tog lite kort och fungerade mer som en social länk till de andra. Fikade sedan åkte pappa och T åkte hem, jag och Pelle testade lite till men gav upp då myggen var mer på hugget än fisken :/ Trist att komma hem tomhänta men dock så roligt att komma ut lite.

Barna blev överlyckliga då vi kom hem och racade mellan alla rummen tills de stöp i soffan. Funderar på att väcka Pelle nu och be honom följa med mig ner i tvättstugan (hatar att gå ner dit själv, framförallt nattetid) och hämta upp våra täcken som jag tvättat. Mmm, duktig jag, dock skulle jag inte tvättat dem om det inte vore för lilla fröken S som av någon outgrundlig anledning satte sig i sängen (på Pelles sida) igår och kissade . . . usch!

Nä tvättstugan var det ja sen blir det banne mig sängen.
Ledig i morgon och ska då spendera tiden med att städa . . . puh. Sen på kvällen har pappa lovat att komma för att skruva upp de sista sakerna . . . sen . . . sen är det banne mig klart här i vårt hem! :D

By the way är min nya fetisch sängkläder . . . oh my va mycke fint det finns!
En fräsch säng, de är grejer de :)

/
Norling - one in a million.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har också pippi på sängkläder!!!

2008-08-06 @ 20:01:19
Postat av: Ida-Pida

Då tycker fan i mig jag att du och jag (och nån fler om nån vill) åker på ikea vid nästa löning och soppar lite sånt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback