Kyligt.


Ute har nu hösten kommit, i alla fall som det känns i luften.
Börjar bli kyligt och solen värmer inte lika som för någon vecka sedan.

Sista dagen idag på hemtjänsten, i alla fall vad jag vet just nu.
Antagligen kommer det fler arbetsdagar där, men som sagt, vad jag vet nu.


I morgon bär det av på Storsjöbadet med Emma, Pelle, Wille och Mackan.
Fikat är inhandlat så inväntar jag förväntansfullt morgondagen, haha, känner mig som ett barn men jag tycker faktiskt att det är skoj att bada och nu när de byggt om ska det bli spännande att se.

Pelle och grabbarna är i Kövsjö och spelar lite golf.
Så det är bara je å ongan heime vilket är rätt skönt emellanåt :)


Nähäpp, nu tror jag minsann att jag ska ta och kika på en film innan det är natta.

/
Norling - one in a million.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jajemen ja ska göra de! Vore ju sjukt skoj :D Ha just nu kanske 500 kr så de känns väldigt knapert....:(

Postat av: Anonym

Ska berätta för dej sen någongång! Kan tyvärr inte skriva de här ;) hehe!

2008-08-18 @ 12:30:24
URL: http://filisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback