Kreativt Norling.


Jisses så kretiv man kan vara om man bara vill.
Har nu, på mindre än en timma, sökt fyra (!) jobb - håller nu tummarna för att iaf en ska höra av sig.
Den som väntar på nåt gott . . .

Hoppas att kreativiteten håller i sig även i morgon så jag kan röja undan disken som äter upp diskbänken. Både jag och Pelle har några gånger under den gågna veckan konstaterat att besticken börjar sina, liksom glasen . . . hum. Om man kanske skulle göra ett ryck med det där i morgon. Det värsta är också att om det ska bli gjort så måste det bli jag som ska göra det eftersom jag förbjudit Pelle då han nu de senaste gångerna varit den som tagit hand om just disken.

VART ÄR MIN DISKMASKIN!?

Nä, nu ska jag ta och fli bort sminket och sedan krypa till kojs med min kära :) Wonderbar!

Tjing.
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback