Kanske dags . . .


Katterna börjar bli otåliga nu, de vill ha sällskap. Låter och ser ut som att de bara jagar varandra för att få upp oss ur sängen. De vinner, i´m on my way . . . Kändes egentligen inge vidare att jobba men idag kommer det nog gå fort har jag fått för mig. Ska va uppe i Gillhov, long time no see, och där brukar det går rätt fort faktiskt.

Igår lade jag bud på en massa böcker på Tradera, måste ha lite läsning nu.


Nämen om man kanske skulle pallra sig upp då, ska hämta posten, utfodra djuren, städa kattlådan, diska, klä mig själv samt äta frukost innan jag börjar jobba klockan tolv + att jag ska ringa ett samtal också angående ett jobb. Wish me good luck!

På återseende.
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback