Jodå, det gick . . .


. . . och jodå, jag lever.
Vette huen vad som hänt men visst fan har dagarna börjat gå långsammare?
Dagen på Ica har gått långsamt i alla fall, eller . . . stundvis. Tiden jag spenderade i mejerit gick ruskigt fort men i kassan (som i vanliga fall brukar va ett bra sätt att döda tid på) har det varit långsam.
Nåja, det gick och, tada, here I am!

Tea och Flisan va in idag också, visste att dom skulle komma så jag ansåg det vara ypperligt att jag var ute på "golvet" så att säga eftersom jag då har lite större frihet att prata med folk. Men, i vanlig ordning kommer hela Bergs kommun på att det fattas nåt i kylskåpet och jag blev kallad till kassa två. Typiskt säger jag bara, typiskt. Tror jag ska ringa Halvarsdotra i möra och språkes litte ma na :)

Jobb från 8-19 i morgon. Ångrar idag bittert att jag tog på mig några extra timmar (skulle egentligen sluta två) inte för att jag inte vill jobba (eller där ljög jag, jag vill inte egentligen, jag är trött) för det vill jag, måste ta allt jag kan få nu i dessa tider. Men det är det att det känns som att jag har så förjordat mycket att göra innan måndag. Well well, får hoppas att någon kan ta söndagen för mig istället (vill helst inte "ge" bort den då den ger bra med kosing), hoppas hoppas.


Nä, ska lägga upp en lista nu sen får det banne mig vara godnatt för min del.

/
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback