I´ve got this feeling . . .


Är det bara jag eller börjar det faktiskt kännas som lite höst i luften?
Det är kanske inte så kallt men det är inte samma värme heller trots att solen skiner . . . hum. Att en "solnarkoman" skulle säga att han/hon längtar lite efter just den årstiden, höst alltså, låter kanske jätte konstigt men så är fallet. Jag längtar efter varma mysiga tröjor, tända ljus, mörka kvällar, färgglada löv och stora koppar med varmt gott te - mys!

Dock kanske det inte skulle skada så mycket om vi fick någon fler riktig sommardag heller . . . den riktiga sommarn kan gärna få anlända där vid den 25 augusti, då har jag (vad jag för tillfället vet) inge mera jobb.


OS invigningen igår var rätt mäktig, dock tyckte jag att det blev lite långdraget under vissa delar men summa sumarum var det bra! Kikade på film efter det och somnade otippat i soffan :/ Hur kommer det sig att man sover så förbaskade skönt i soffan? Många gånger slår ju den sängen med hästlängder . . . konstigt . . .

Ingen aning vad man ska ta sig för för att fördriva lite tid idag. Kanske gå och hälsa på borta på Klövervägen, maybe. Laga mat skall också göras . . . idag med . . . brocoli/kycklingpaj hade jag tänkt, gott gott.

Nämen jag kanske ska ta och åka in till stan och hälsa på Sophy en sväng, det vore trevligt värre. Jag får slå en pling och höra efter vad hon gör, japp, så får det bli :)

/
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback