I see the light.


Nu kan jag äntligen se en strimma ljus i den här oändligt långa tunneln (dagen idag har varit som en lång mörk tunnel). Har varit på Ica nu och inhandlat lite nödvändigheter, ska bara åka bort till mamma och hämta plattång och snus sen kan jag äntligen luta mig tillbaka och bara va :) = gå upp till Sonja och joina brudarna.

Aah, shit i morgon i morgon i morgon!
Las Palmas, Flowerstreet, Lazur (kanske), The Corner, chicken kebab, Sex on the beach, sol sol sol, bad och allt annat som underbara Bulgarien har att bjuda på!
I can't wait . . . ;p
Ska bli spännande att se om det ser ungefär lika ut som sist vi va dit, blir ju trots allt 4:e gången det här :)

Nä en sväng till mamma var det ja :)


Puss på Pelle som alltid finns där för mig - tack älskling, du är verkligen guld värd! <3

Kommentarer
Postat av: felicia

HOPPAS DU FÅR SJUKT ROLIGT :) SOLA FÖR MIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback