Hemmafru . . .


Ah shit, varför kan inte jag få bli en hemmafru, eller det låter så nedlåtande på nåt sätt . . . hum, lyxhustru, där har vi det! Varför kan inte jag få bli lyxhustru och vara hemma på dagarna och bara göra det som faller mig in?
Det låter kanske tragiskt men jag är så sjukt less på att jobba så det finns inte . . . och då kan jag lova att man blir gråtfärdig då man tänker efter hur många år man har kvar att jobba :/

Dock tycker jag emellanåt om att jobba, men som sagt, just nu är jag bara sjukt less!
Dagen som kommer känns som att den kan komma att gå rätt smärtfritt förbi, framförallt om jag får spendera min tid i kassan. Däremot morgondagen då jag ska jobba från o7-2o.30 .  . . puh, vill inte!



Jaja, jag ska försöka vara lite med positiv nästa gång, okay?

Tills vidare säger jag hejdå.
Norling - one in a million.

Kommentarer
Postat av: elin

ha en bra dag:)

Postat av: E. Riley Page

Godmorgon!

/e

2008-08-10 @ 09:55:23
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: Grete

Haha jag såg ju dig två gånger idag och du såg så pigg och glad ut båda gångerna :)

2008-08-10 @ 18:22:09
URL: http://petersdotter.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback