Genialt!


Det är väl typiskt!
När man för en gång skull inte börjar klockan åtta, när man för en gångs skull börjar klockan ett . . . ja då jävlar är det omöjligt att sova. Vaknade innan åtta, jippie. Dags att kliva upp snart så jag hinner få något gjort idag.

Vad har annars hänt sen sist?

- Storsjöbadet. Skoj, skoj! Bra idé att åka dit för att trötta ut ungarna, det man dock glömmer bort är att man själv blir minst lika trött . . . Tacos och mys sen på kvällen :)

- Jobb. Har jobb tis, ons, tors, fre och sön på Ica den här veckan. Har gått bra de hittills gångna dagarna men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var helt slut i kroppen då jag kom hem.

- Bio. Var på bio igår med älsk, såg Batman - the dark knight. Bra film, mycket bra.

- Bulgarien. Jag som tjatat och tjatat och letat med ljus och lykta efter någon som vill följa med på en liten tripp. I måndags ringde Felicia och inledde samtalet med orden "Ida, 1999:- från stan på måndag, ska vi inte!?" Haha, fråga mig, jag som varit på hela tiden. Lite prat och samtaler avslutades med att vi skulle höras dagen efter (igår alltså). Jobbade som vanligt igår, på rasten som jag tog halv elva hade jag fått sms från F där hon skrev att vi skulle varit en till på resan . . . hum . . . skrev att jag skulle fundera om jag kom på någon. Tillbaka till kassan där jag dagen till ära hade en ny tjej med mig. Det var då jag såg det, sms´en och de missade samtalen från både Sonja och Felicia. Blev hyperstressad över att inte kunna svara på vare sig sms eller samtal och av texten i smsen att döma var det bråttom :/ De skulle boka NU! Klockan lyckades bli tolv och jag lyckades få lunch. Kunde då ringa Felicia och ge henne alla uppgifter hon behövde. Så nu mina kära läsare kan jag upplysa er om att på måndag åker jag, Felicia, Tea och Sonja till Bulgarien - Sunny Beach och blir borta en vecka! UNDERBART!!

Känns som att jag har miljoner saker att göra fram till måndag men vet inte riktigt hur jag ska få tid till att göra allt. Jobbar som sagt. Enda dagen jag är ledig är på lördag så jag antar att det blir fullt ös medvetslös då . . . Aah, det löser sig antar jag, det brukar ju faktiskt göra de :)

Nu ska jag gå upp, städa kattlådan, utfodra djuren, duscha, plocka ihop lite och ta mig en sväng upp på Acb innan klockan blivit ett.

So long.
/
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback