Det går ju bara inte.


Det går ju bara inte att få något gjort här.

Har slängt fram alla kläder som jag tror att jag ska ha med mig men jag kan inte göra klart någonting förrän resten är tort . . . då kan jag gå igenom allt jag lagt fram och sedan plocka bort eftersom. För jag vet att jag aldrig kommer att ha användning för allt som ligger framme just nu, no way.

Det svåraste är egentligen att packa skor . . . fem par (som just för tillfället är framtagna) känns egentligen lite owerkill . . .?

Och katterna (läs odjuren) hjälper mig inte direkt med min planering. De är enbart i vägen och gör mig irriterad då de tar sats och "hugger" tag runt mina ben med klorna :/ Ajajaj. Ja jag säger då de, det ska bli skönt med semester!


Är tvätten torr nu?
Måste gå och kika . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback