Det är sjukt . . .


. . . att tiden kan gå så fruktansvärt fort när man gör diverse saker.
Som nu har det förefallit sig som så att jag legat som en klubbad säl i sängen sedan jag kom hem (straxt efter åtta) tittade på klockan nyss, shit, nästan tio! Vart tog den senaste en och en halv timmen vägen då?

Lika idag. Av mitt inlägg i morse att döma förstod ni kanske att jag inte var sååå sugen på att gå och jobba. Men tro på fan att tiden bara flugit förbi och det har till och med varit rätt kul - jag som är så jobbless. Ja det är ju bra det då i alla fall, håller ihärdigt tummarna för att dagen i morgon ska gå minst lika fort. Betvivlar dock detta men man ska aldrig säga aldrig.

Till veckan hade jag tänkt att styra upp allt som har med a-kassan att göra också.
Skulle vara som bra om man fick till den snart så jag vet att jag har någon form av inkomst om timmarna på Ica och hemtjänsten skulle minska. Har än så länge ingen direkt råpanik över min jobbsituation, hade faktiskt tänkt söka mig upp på Skale i vinter, kan bli skoj :) Ska slå en pling till J D i möra.


Är det förresten någon fler än jag som sett att de sänkt priserna på resorna till Bulgarien nu!?
I morgon vet jag två stycken som ska ta sig ett litet snack om just det här med resor . . . Ida och Pelle heter dom. ;p
Pelle är för övrigt och förlustar sig i Berg med grabbarna, det kan han gott vara, då kan jag mysa med katterna, fika i sängen och kika på Greveholm (haha jag vet, barnprogram men ändå sååå bra!) i fred ;)



Toalett besök nu, fika sen och slutdestination sängen + ett litet samtal till faderskapet :)

Puss Pelle <3
/
Norling - one in a million.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jasså? Haru läst den? Jag har inte kommit så långt hehe, men det jag har läst har varit bra faktist! Hon är så mycket mer än en porrstjärna lixom. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback