Ååh!


Om jag var less igår morse är det inget motför vad jag är idag!
Fy fan i helvetes jävla piss fan . . . förlåt men så känns det.

Den här dagen har verkligen tagit kol på mig, för att inte tala om kvällen . . . min enda tanke kvällen igenom; "snälla, ta mig härifrån, jag gör vad som helst". Jag vet, det låter hemskt då jag trots allt mitt jobb är till för att hjälpa andra människor . . . men som sagt, dagen har varit hemsk.

Dock blev jag lite glad nu ikväll då jag slutat :)
RIngde momma idag och frågade snällt om hon inte skulle vilja göra lite stuvade makaroner (mommas stuvade mackisar är verkligen to die for!) och snäll som hon är lovade hon att hon skulle koka en kastrull till mig. Fick vid sjutiden ett sms av mamma som skrev att makaronerna fanns att hämta hemma hos dom. Åkte dit såfort jag slutat och blev överlycklig då jag såg att det var en stor rågad kastrull min mormor kockat till mig - TACK SNÄLLA SÖTA DU!
Så nu har jag mumsar makaroner och köttbullar :)

Katterna lever rövare, as usual. Dom måste sova konstant undertiden man inte är hemma, sen när man kommer hem, trött och jävlig sätter de igång. Sen är det fullt ös medvetslös tills de stupar i något hörn, i någon öppen garderob, sängen eller soffan . . . ja dom är för söta :)


Ica i morgon, 12-20.15 fin fint med sovmorgon. Det tackar vi för, taaack!


På torsdag kommer älskade Emma hem, inte en dag för tidigt! Har en massa prat och skvaller att ta igen hon och jag.


Mjaa, ska ägna mig åt Pelle och Lyxfällan nu.
/
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback