Ä n t l i g e n !


NU äntligen är allt klart här hemma!
Jag och Pelle har städat idag och nu ikväll kom pappa och hjälpte oss att skruva upp det sista på väggarna. Mäkta nöjd med vårt arbete! Sovrummet är verkligen to die for!

Ironiskt. Städningen var klar, typ det enda som var kvar att göra var att slänga på överkastet på sängen och lägga dit kuddarna. Pelle ropar från sovrummet: "Nä, nu har dom gjort det igen!" Jag går dit och han säger att nån av katterna (gissar på Sahara) har pissat sänggaveln, en av mattorna och överkastet. Men fy fan! Jaha, var bara att slänga mattan och överkastet i tvättmaskinen då, den sjunde i raden på TVÅ dagar!


Sitter nu och njuter lite av lugnet, ja det lugn vi numera fått vänja oss vid alltså = två kattungar som jagar varandra runt hela lägenheten . . . Men det är kärlek. Vi vet ju så väl att om nån timma ligger dom utslagna båda två.


Ica i morgon, 12-20.15, det är okej, det kan jag ta.
Bra att jobba så man inte kan göra av med några pengar.

Tjiing.
Norling - one in a million.

Ps. TACK PAPPA FÖR HJÄLPEN IDAG! Puss

Kommentarer
Postat av: felicia

hehe tror visst du fått mitt pass då :)

Postat av: Ida-Pida

Ja varför har inte du varit där och jobbat?

2008-08-07 @ 20:47:46
URL: http://iidaa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback