080808.


Rätt tufft datum idag . . . iofs var det väl lika förra året, 070707, men det var inget jag reflekterade över då. Dessutom är ju dagens datum lite speciellt på ett annat sätt också, OS börjar ju idag! Y E S !
Jag har bokat tv-soffan ikväll tillsammans med Pelle och barna för att kika på invigningen som börjar klockan nio.
(Innan dess måste jag dock hinna på Statoil för att införskaffa lite gotta).


Sing a Long nu . . . mjaaa, vet inte om jag tycker om det så vidare värst. Dock älskar jag Johan Ulvesson så bara av den anledningen är det värt att kika på.

Har för övrigt börjat kika på Iren Huss filmerna, har laddat ner alla och hittills kikat på två, lär kanske bli nån fler ikväll. Lite Beck stuk över dom, dock är det ju inget som kan klå Beck men ändå, dom var bra.


Har bestämt med Emma-Lina att vi ska ta någon "bakdag" snart. Bra att baka med henne som kan så många goda recept :) Dock är det i princip bara stora feta, saftiga kanelbullar som jag är sugen på.


Jävla King.com tar upp all min tid just nu . . . isch! Dock börjar jag lessna lite smått nu faktiskt . . . men bara liiite.

Adjöken.
Norling - one in a million.


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha har du också blivit en king nörd? Har jag varit i ett år typ, men har inte vågat erkänna=) Vad heter du där?

2008-08-10 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback