Vilken jävla träng.


Shit vad jag sovit bra nu . . . hade inte Kristina kommit hem för ett tag sen hade jag säkerligen kunnat sova ännu längre. Vet inte ritktigt vad jag ska fördriva tiden med idag, hum.
Sophie; promenad?

Damn vad jag vill ha en bilstereo nu, har så mycket bra musik så fan anamma!
En tusenlapp, ingen som vill låna ut det till mig?

Nu ska jag ringa ett samtal sen ska jag nog kanske klä på mig lite, handla hårfärg ska jag också göra efetrsom Emma lovat att painta håret på mig idag - kan inte säga annat än att det behövs.

Är det onsdag idag?
Är helt dagvill now days . . . hum, jo men visst fan är det onsdag. Inte alltför länge kvar till helg och en massa mys med sweeto då :D Det ser jag verkligen fram emot. Har en svag känsla om att det kan komma att bli en hel del spelat på Betapet, haha.


Hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback