Trött.


Ligger i sängen, trött och jävlig. Bredvid ligger Pelle och sover . . . jag vill också sova men är tvungen att hålla mig vaken eftersom jag håller på att tvätta. (Somnar jag lär jag sova bort hela tvätt tiden).

På tal om tvätt, vilken jäkla lortgris jag är!
Kan inte ha ett plagg mer än max 2 gånger innan jag måste tvätta det, detta gör att det oftast är en stor tävtt hög hemma hos mig inne på toan.

Vi har nu kommit fram till veckans fjärde dag, fy tusan, 16 timmar kvar att avverka på Acb alltså innan det är helg. Kan bli tufft men jag ska försöka att bita ihop. Morgondagen påbörjas på Statoil med min Malin  :)



Nä nu ska jag pallra mig ner till tvättstugan igen och slänga in andra maskinen.
När jag kommer upp igen hoppas jag att Pelle är så pass pigg att han vill äta frukost och titta på någon film med mig.

Vit tvätt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback