Top Model 9.



Sitter och kikar lite på Top Model nu, inte annat än att man blir en aningens avis, jag skulle också vilja vara med där! Fatta hur roligt det skulle vara, jag som fullkomligt älskar att vara med på bild!
Aja, det lär ju inte bli så så jag antar att jag får vara Pelles modell och han min fotograf, går bra det också :)


Nu är det förresten endast 8 arbetsdagar kvar för min del på Acb Laminat . . . och två av dom ska jag vara ledig, så då blir det alltså sex då. Känns bra men samtidigt lite vemodigt, kan inte säga annat än att jag verkligen kommer att sakna tiden där på fabriken. Fabriken som varit som ett andra hem och arbetskamraterna som varit som en andra familj . . . lär bli en hel del påhälsningar där som det känns.

Ikväll är det Pretty Woman på trean, oh my, i fucking love that movie!
Perfekt också att Pelle aldrig sett den, då slipper han inte undan den lille spjuvern, hihi.

I morgon kväll blir det en tur in till staden för att förgylla livet för mina älskade systrar :)
Förra veckan som jag spenderade där inne med dom var verkligen något jag behövde - bara umgås med dom <3
Ska se till att det blir mer sånt framöver, åka in och bo med dom någon gång emellanåt.


Jag tror jag ska ta och köpa mig en cykel by the way.
Vet dock inte riktigt vad för någon cykel jag ska köpa, är inte så inne på det området. Hum . . . vet att det ska vara någon slags "sporthoj" då det är tänkt att syftet med den är att använda den i träning. På tal om det kan jag glatt berätta för er som bryr er att jag lyckats gå ner i vikt :D 5 kilo till sen är jag nöjd!


Nä nu får det räcka.
Puss på Pelle, the one and only.

Kommentarer
Postat av: Elliii

Vart ska du ta alla kilon ifrån stumpis? Har du bestämt dej för om det blir Forum eller inte?
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback