That's the way, aha aha, I like it . . .


Tillbaka på Rådhusgatan 89A då - feel good!
Fy fanken, på vägen in fick verkligen Pärlan visa vad han/hon/det gick för. Tanmätaren var mellan halv och tom tank och farfar sa att den inte fungerade riktigt, alltså att man inte kan lita på den till 100% men jag gjorde en chansning och bestämde mig för att tanka i Torvalla istället för Brunflo.
Dumt Ida, mycket dumt.
Pärlan "hostade" hela vägen från Grytan till Torvalla - jag satt och skrek och peppade den att orka med vilket den tack och lov gjorde. Hade inte varit så jävla skoj att få soppatork på E14 . . .

Väl innen i staden åkte jag och hämtade Emma, Ricky och Kristina och vi fyra åkte upp på Donken för lite kvällsmat. Efter maten blev det lite glid i bilen.

Har varit och arbetat lite på Statoil idag mellan 9-12.
Det går framåt för mig . . . vilket är en jäkla tur då jag börjar nästa torsdagriktigt!
När jag kom hem till lägenheten igen tog jag itu med lite disk. Begav mig därefter bort på Ica för att köpa lite glass som jag sedan åkte upp på Acb och bjöd Pelle på :) Var uppe på Norra ohyggligt tidigt, 20 i 2, och stod då ute och pratade med mina kära kollegor i det underbara vädret en stund innan det var dags att gå in i bunkern och påbörja jobbet. Har faktiskt gått förvånansvärt fort idag och jag måste medge att jag haft skoj. Ja jag måste nästan också medge att jag faktiskt längtar lite tills i morgon då jag ska dit igen . . . men bara liiiite, haha.


Jag har ingen laddare till min telefon och bateriet är dött - shit hur ska jag klara detta!?
Orutinerat Ida!



Nä nu ska jag joina Kristina i sänghalmen vilket ska bli mycket skönt.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback