Sunshine.


"Det är för oss solen skiner som guld och går upp varje morgon för kärlekens skull . . ."

Underbart väder ute . . . jag vill åka bil och lyssna på bra musik.
Det första går att ordna, bil har jag.
Det där med "lyssna på bra musik" blir dock lite svårare då jag bara har en simpel radio från -89 och kan alltså bara variera mig mellan RixFm, OneFm, P3, P4 . . . ja ni fattar. Visst, det finns ju en del att välja mellan men det spelas ju ta mig fan lika musik på alla kanalerna! Om man ens får kalla det musik . . . jävla schlager helvete, blä.

Har lovat mina roomies att jag ska kocka kycklingwok åt dom idag, snäll jag är.

Damn vad jag vill ha pengar nu!
Nästan så jag ångrar att jag betalade av mer på lånet med pengarna jag fick för skotern. Finns en hel del andra roligare saker jag lätt hade kunnat lägga dom på istället. Nåja, får väl en lön jag med tids nog.
Undrar just om min pappa kanske skulle vilja vara en hyvens kille och låna ut en liten slant åt sin dotter så hon kan åka på Elgiganten och införskaffa sig en stereo till bilen . . . undrar om han vill det, haha.


Forum snart och jag står i valet och kvalet över hur jag ska göra . . . äsch, tåls att tänkas på ett tag till tror jag.

Promenad idag med min kära Sophie - såvida hon inte sover bort hela dagen, hon har som en liten tendens att sova länge hon, tröttfisen där. :)


Nä frukost nu då kanske.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Det var ett tag sen! Hoppas allt är bra med dig ! KRAM!

Postat av: Julia

Tack! :) Men va tråkigt att höra :( Men det är bra att även du börjar må bättre! Du är ju aldrig inne på msn? Annars hade vi ju kunnat prata lite mer om det om du vill.Hur går det på statoil och så nu då? KRAMAR!

2008-04-16 @ 09:08:10
URL: http://angelbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback