Söt när han sover . . .


. . . men inte fan är det roligt när karln sover och jag är vaken, framförallt inte om man bor i en etta.
Lite svårt att undgå att väcka homom (på både gott och ont) om jag skulle få för mig att gå upp.

Ska snart ta och kliva upp, kan ju inte ligga och lata sig hela dagen heller. Tänkte lägga in lite kläder som jag tvättade igår och som just för tillfället ligger i soffan och i en tvättkorg i hallen. Därefter tror jag nog att jag ska börja se över vad jag ska ha med mig i helgen, vore ju som bra att få klart packningen då vi åker vid åtta i morgon bitti. Och avslutningsvis hade jag tänkt hoppa in i duschen en snabbis.

Pelle frågade igår om vi kanske skulle äta kebab idag . . . och jag är, som vi alla vet, inte den som är den som säger nej till något sådant. Men nästa vecka får det fan i mig vara stopp på det här med skräpmat, dels för att det är onyttigt men också för att man blir ruskigt less på det. Ge mig stuvade makaroner och korv nu!
Skulle även ha hunnit med att träffa mamma en sväng innan jobbet kallar . . . får se om vi kanske kan klämma in ett möte med henne innan lunchen.


Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback