Schleten.


Usch, en jobbig dag på många sätt och vis.
För det första var det en hel vetenskap att ta sig upp ur sängen i morse då klockan ringde. Sen att traggla sig igenom åtta timmar på Acb var väl kanske inte heller det jag önskade mest. Och ett viktigt samtal som måste avklaras, jobbigt men oundvikligt.

Men, trots att det som sagt varit en jobbig dag kan jag nu säga; "Tadaa, jag tog mig igenom den!"

Helgen har varit kanon - vädret har varit kanon och människorna har verkligen varit kanon.
Tack alla som gjorde denna helg till en helg att verkligen minnas :)
En längre och mer ingående uppdatering efter helgens alla bravader/händelser kommer i morgon då jag (förhoppningsvis) är piggare.


Nu ska jag kika på torsdagens avsnitt av Lyxfällan och sedan sova (antagligen somnar jag innan jag sett klart).

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback