Rätt nöjd.


Äckligt trött jag är nu . . . fy fan!
Gick upp med Pelle idag vid halv sex, gav honom skjuts på jobbet och spenderade lite tid inne i fabriken med Elle och Sophie tills dom slutade :) Hem till lägenheten för att sätta igång första tvättmaskinen.
Är inne på andra nu så det går sakta men säkert framåt.

Vet ni vad jag gjorde igår förresten!?
Jag skrev in mig på körskolan, Östersunds, för att ta MC KORT!
Ska verkligen lägga ner kropp och själ i teorin nu för att få den undanstökad så fort som möjligt, sen är det bara att koncentrera sig på körningen :) Åh fy fanken va jag längtar tills jag har det där kortet i min hand . . . ojojoj!


Sista arbetsdagen för den här veckan idag, kan inte säga annat än att det känns jävligt bra.
Åker upp till Vemdalen i morgon nån gång mitt på dagen skulle jag tro och därefter är festen i full gång :)
Dock är det en hel del saker som skall ordnas innan dess; det ska packas, inhandlas alkohol, hämta outfits till afterskin i Rätan med mera . . .



Nä nu ska jag se om jag kanske kan göra lite teori medans jag inväntar att tvätten ska bli klar.

Solen skiner and so do I - kär och galen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback