Noeva el Statoilo.


Varit på Statoil och knegat idag från klockan nio i morse tills för bara en liten stund sen.
Skoj skoj att jobba med Malin :) Lite mindre skoj är det dock att jag måste avverka 8 timmar på Acb med start om cirka 30 minuter innan denna dag är till ända . . . nåja, det blir ju pengar samt att det ju snart är helg också.

Försöker nu få in lite music på mp3'n, ett måste känner jag om jag ska tya med robot :/
(Håller tummarna för mycket ståtid idag!)


På lördag bär det av med familjen Högström neråt Stockholm, därefter följer en 24h kryssning.
Ser verkligen fram emot det, ska bli riktigt skoj! :)

Min dator är sjuk, om inte sjukast.
Måste bränna över allt som är värt att ha kvar, så som bilder och musik så Pelle sedan kan göra en omformatering på den . . . ser ut som att det kan behövas. Otacksam är han egentligen min Per-Arne (datorn), jag menar han har inget att klaga på. Han används dagligen, mycket flitigt och ändå går han och blir sjuk . . . otacksam var ordet!

Shit, jag vill skaffa jycke.
Grand Danois . . . MEN GE MIG!
Blir till att fundera ytterligare några dagar på denna fråga innan ett beslut kan fattas.


Tjing.

Kommentarer
Postat av: Erika

Erkänn att inget kan slå gamle Bigge, den resan var nåt extra. Tror det berodde på hans som daskade rumpan i pengamaskinen!

2008-04-06 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback