Los Listos.


10 favoriter:
Färg: Egentligen är det väl svart . . . men det finns även många andra fina.
Mat: Grillat får det nog bli, helst en varm sommardag.
Band: Guns 'n Roses.
Film: Gone in 60 seconds.
Bok: Har ingen direkt favorit, läser dock helst verklighetsbaserade böcker.
Sport: Fotboll, ska försöka ta mig iväg på många matcher i sommar - det hör ju liksom sommarn till :)
Årstid: Måste nog bli sommaren där då man kan vara ute i värmen (?) och må gott.
Veckodag: Lördag.
Glassmak: Vanilj.
Tid på dygnet: Beror på vilken dag det är och vilket väder det är ute . . . men över lag så föredrar jag nog kvällen.

9 för tillfället:
Humör: Bra men är enormt trött.
Smak: General original smaken tröttnar man aldrig på :)
Kläder: Mjukisbrallor, t-shirt och en mjukis Peak munkjacka.
Bakgrund: Irritationsmomentet "Stegvis" . . . !
Nagellack: Inget för tillfället.
Tid:  1o.22
Omgivning: Ett svagt buller från något fordon utanför mina persienn belagda fönster.
Irritationsobjekt: Som jag nyss skrev "Stegvis", ett sånt där ordlek program på fyran :/

8 första:
Bästa vän: Den första . . . hum, tror det var en tjej vid namn Emelie.
Screen name: Smeknamn or what?
Husdjur: Katten Nisse.
Piercing: Första piercingen på min kropp togs i näsan därefter har jag utökat med naveln och tungan också.
Förälskelse: Ojoj . . . Tommy kanske han hette om man nu kan säga att en sex åring är förälskad.
Musik: Magnus Uggla + all härlig musik mamma hade inspelad på kasettband, haha.
Bil: Pärlan - En Mazda 323 från -89.
Kyss: Maybe Robin . . .

7 senaste:
Cigarett
: Igår på jobbet fick jag snika en av Anna.
Mat: Rostade mackor nu i morse till frukost.
Dryck: Saft.
Biltur: Hit till lägenheten i morse från Acb.
Kyss: I morse då jag skjutsat Pelle på jobbet :)
Spelad låt: Block 44 - Straffad.
TV-program: Meeen . . . fucking "Stegvis".

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Jaa, nog har man haft en och annan dejt med Elle och Sophie :)
Brutit mot lagen: Jo.
Blivit arresterad: Har än så länge lyckats slippa ifrån det.
Badat naken  Alla gånger.
Varit med på TV: Yes.
Kysst någon du inte känner: Det också :)

5 nej tack:
Kläder: Åh vad heter det där tyget . . . riktigt mjukt är det iaf (inte fleece), usch för sånna plagg!
Mat: Säger som Elle; Blodpudding - djävulens påfund!
Musik: "Skrik musik" där man varken hör vad som spelas eller sjungs . . . yak!
Dryck: Sambuca . . . kommer aldrig glömma då Elle skulle bjuda på lakritsshots och vi fick Sambuca, det åkte ut lika fort det kom in kan jag lova :S
Personlighetsdrag: Otrevlighet.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Skrev in mig på körskolan, jobbade och pussades med Pelle :)
Du kan höra just nu: Jag ger upp . . . programledaren för "Stegvis".
Du inte kan leva utan: Oj, det är mycket det . . . snus är en sak, haha.
Du gör när du har tråkigt: Försöker hitta på något att göra för att fördriva tid eller tjurar för att jag har tråkigt.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Pelle, Elle och Sophie.
Du tycker om: Mr. P <3
Du inte gillar: Finns ett helt gäng med personer jag inte gillar, ingen nämnd ingen glömd.

2 val:
Kaffe eller te: 50/50 där . . . beror lite på när, var och hur . . .
Vår eller höst: Världens sämsta svar: "det beror på" men det är faktiskt så, båda har sin charm.
1 önskan:  Leva ett långt och lyckligt liv fyllt av kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback