Käre gode Gud . . .


. . . gör så att jag av någon anledning slipper åka och jobba idag.
Önsketänkande jag vet, men shit vad trött jag är och så fruktansvärt omotiverad till att åka dit upp :/

Fattar inte vad det är med mig och P idag, båda verkar vara sjukt trötta.
Pelle har sovit hela dagen, med ett litet break för frukost och ett Hey Baberiba avsnitt. Kanske fortfarande är förkylningen som spökar (?) eller så är det det trista vädret, grått och regnigt. Sånt där väder som gör att man bara vill ligga inne i soffan, äta onyttigt och kika på film - tänk om man kunde få det ändå . . .

Tvätten är klar i alla fall, eller ja det finns en hel del badlakan och sängkläder som fortfarande ligger otvättade inne på toagolvet men alla kläder är rena så lite kreativ har jag varit trots tröttheten :)
Nu ska vi bara se om jag kan vara så pass kreativ att jag orkar göra något åt utseendet idag, kändes inte så frestande men jag trot inte att jag vill utsätta mina kollegor (eller mig) för synen de annars skulle mötas av. Skulle ha gjort någon form av mat också att ha som matlåda . . . antar att det blir något enkelt från Ica eller Statoil.


Nä om jag kanske skulle ta och lägga på ett kol, vet att det i slutändan ändå kommer att bli stressigt, jag bara vet det.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jo det var lite kul :P fan hur går allt med jobb och så? Det blir ingen norge? Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback