Just like always.


Haha, jag sitter i vanlig ordning framför datorn då jag har en miljard andra saker som jag borde göra . . . Måste bara samla all den mentala kraft som kan komma att behövas för att göra de saker jag borde göra, och det gör man bäst framför datorn, haha.

Usch, jag ska packa inför helgen, något som jag verkligen inte var direkt sugen på. Brukar vara så nojig över att man ska glömma något - vilket jag aldrig gjort tror jag så jag förstår egentligen inte vad jag är nojig över.


Fatta vilket underbart väder vi fått!
Rena rama sommarvärmen ute . . . eller kanske inte riktigt men det är då inte långt ifrån. Dock blir man (jag) lite lurad av värmen, känner inte att det är lite kallt i luften fortfarande och har därför börjat lätta på min klädsel; vikit upp byxorna och börjat skippa långärmade tröjor. Det har i sin tur resulterat i att jag idag vaknade upp med halsont som inte vill ge med sig. Smaaaart Ida!

Hoppas värmen håller i sig hela helgen, vore inte så dumt att sitta ute och steka i solen med en bira i handen i goda vänners lag - wonderbar! Som det ser ut blir det nog livat utav bara faan i helgen med en massa skojiga människor runt omkring :D Jag, Emma, Kristina, Marielle + 4 tjejer till bor i en stuga i Sörgårdarna som grannar har vi Elle, Danne, Sophie, David, Anna + 3 (?) grabbar till. I Kungsstugan (också det i Sörgårdarna) bor bla. Robin, Felicia, Tea, Per, Totte mfl. Uppe på Terassen huserar Martin och co. SKOJ SKOJ SKOJ! Känns som att det kan komma bli en hel del kutande fram och tillbaka mellan stugorna.

Ska som sagt packa nu samt försöka fli ihop här lite. Vid elva ska jag infinna mig utanför Acb för att hämta Pelle och sedan tillsammans med honom åka in till stan där det bla. ska shoppas på bolaget, brännas en och annan skiva samt kirras "svettband". Vid tre tiden slutar Emma skolan och då bär det av hemåt Rätan för att hämta outfits till afterskin på freda och sen är det ta mig fan raka vägen upp på Skale :)



As you can see, jag har fan inte tid att sitta här egentligen.
So long folks - uppdatering kommer efter helgen.

PUSS på min underbara Pelle.
- Ni vet, han som förgyller mina dagar med sitt underbara jag <3




Klarade förövrigt fas A igår på teorin, på andra försöket :D
Jag kanske inte är så dum trots allt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback