. . .


Kul att det i förrgår var 35 personer som läst min blogg, trots att jag inte uppdaterat.

Anyway.
Ringde en kille på skotern igår, lät intresserad och idag ska han komma och kika.
Hoppas innerligt på att få den såld.
Då vet jag en tjej som kommer att vara helt skuldfri innan sommaren är här, och det skulle verkligen vara underbart!

Har återigen fått tankar och idéer om en bröstoperation . . . detta på grund av att mamma berättade om en tjej på hennes jobb som gjort det nu nyligt. Damn, jag kanske skulle ta och kontakta denna tjej och fråga ut henne lite, för fortfarande, jag har mina tvivel. Nä ska som sagt ta och kolla upp det där lite mer så får vi se vad som händer.


Inspiration likamed noll.
Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback