Det gick som smort.


Åkte till Rätan idag vid tre, ett stopp i Åsarna för en Funbox och sedan vidare igen.
Hann knappt mer än köra ner skotern på framsidan och ta bort all snö från den innan spekulanterna från Ånge svängde in på gården. En aningens pinsamt att visa upp en dyngandes dyngsur Pärla . . . men uppenbarligen gjorde det inget att den såg ut som den gjorde då eftersom de på söndag kommer tillbaka och gör affärer med mig ;D

Ganska konstigt det där egentligen.
Jag som annars brukar hålla låda och prata för mer än en person blev idag helt mållös. Kunde banne mig inte få fram mer än ett löjligt hej. Kanske har att göra med min ringa kunskap om motorer . . . ? Tack Gud för att Pelle och pappa var där och fyllde i då jag var tyst (mest hela tiden med andra ord). Efter Ånge besöket blev det en tur upp till farfar och sedan lasagne - mums. Ilade hem till Svensta, in på Statoil för lite onyttigheter och prat med Malin och sedan hem för att titta på Talang 2008.

Nåja, försäljning på söndag alltså.
Känns underbart men samtidigt lite trist också. Jag menar jag och Pärlan - i vått och tort.
Än så länge ser det i alla fall ljust ut, jag är skuldfri (helt skuldfri) innan sommaren! Damn, jag kommer att bli rik, blir ju runt 2000 spänn som man slipper punga ut med varje månad. Göttans.


Undrar just om jag kanske skulle försöka mig på att sova lite. Ögonlocken börjar kännas en aning tunga nu.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback