Check, check, check . . .


Har kunnat bocka av en del saker på min "lista" med rubriken: Att göra - Känns bra.
Skjutsade in Pelle till stan och lämnade av honom. Åkte på Telia för att hämta ut dyrgripen som nu, enligt ett sms jag fått tidigare i veckan, skulle vara klar. Var den det? Nej!
Skrattretande, när jag lämnade in den och tjejen i kassan frågade vad som var fel sa jag att den inte gick att vrida på/att den stängde av sig själv och att zoom knappen inte fungerade. När jag nu var där idag trodde ju jag i mitt dumma stilla sinne att detta skulle vara åtgärdat, vilket det naturligtvis inte var. De hade däremot bytt högtalare på den och uppgraderat den . . . jaha, tack? Så jag får dras med gamhärken ett tag till som det ser ut :/ 
Blev ruskigt förbannad där jag stod i kassan och var tillslut tvungen att ifrågasätta hur i helvete det kom sig att man köpte en telefon för flera tusentals kronor och sen får nåt billigt jävla skit som "plåster på såret" när min egen är trasig. Svaret på min fråga blev att de inte hade råd att ha telefoner som min som lånetelefoner . . . Gahsagdsg!

Nåja, blev lite gladare efter besöket på glasbanken.
Som det ser ut bak i skuffen på bilen nu kan man nästan tro att det är vinprovning som står på chemat då det ligger 15 liter där och väntar på att förtäras, haha.

Emma och Kristina packar, när dom är klara med det bär det av in till stan en snabbis igen och därefter Willys för lite mat. Kom fram till det att vi ju faktiskt kommer att måsta äta i helgen också. Och att handla mat på Ica på Skalet skulle verkligen ruinera en då det verkligen inte har samma priser på deras varor som övriga Ica butiker i länet.


Jaja.
So long folks - ses i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback