Sweet dreams.


Nu är det snart dags att sova känner jag . . . fortfarande seg efter i lördags :/ Dock har det gått bra att jobba och tiden har flutit på i rätt snabb takt :)

Var tänkt att jag skulle gå upp tio i morse för att gå ut och gå men när klockan ringde var jag så fruktansvärt trött så jag hoppade det, blir istället en cykeltur i morgon - måste måste ta mig upp! Nu ska jag som sagt sova men innan jag lägger ner kuddarna riktigt tror jag fan i mig att jag ska ut och röka . . . vore ju som gott . . .  usch va dålig jag känner mig! Jag som höll uppe ganska länge med rökningen har nu börjat igen, värre än nånsin känns de som, BLÄ! Dumma jag trodde att jag kunde sluta med nikotin helt och hållet bara sådär . . . är nog fan i mig bättre att snusa då om man promt ska göra nåt. Jaja, förhoppningsvis slutar jag även med rökningen så småning om.

Ååh vad jag önskar att Pelle var här nu, känner mig i stort behov av minst en kram. Är helt slut i kroppen så att ligga sked med honom skulle verkligen vara som pricken över i! Men men, han sover hemma inatt, får hoppas att han vill sova med mig i morgon :) (eller ännu bättre, hoppas han kommer och överraskar mig senare ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback