Städa eller inte städa . . .


Jo jag vet, jag måste städa . . . usch! Framförallt när Karin ska sova här i natt . . . ska ta tag i det där snart, måste bara vila en liten stund till.

Natten flöt på rätt snabbt faktiskt, det tackar vi för :) Bara tre nätter kvar nu sen kommer äntligen min efetrlängtade eftermiddagsvecka. Natten förstör verkligen kroppen, man är trött för jämnan och nu till råga på allt har jag huvudvärk, antagligen på grund av sömnbrist.

Sökt en del jobb har jag gjort, dock inte fått svar från nåt än, hoppas det  blir snart.

På torsdag kommer Emma, Kristina och Marielle hem från en veckas semester i Bulgarien, ska bli riktigt skoj att höra om deras äventyr :D Sen ska jag fan ta mig i kragen och besälla en resa jag med - m å s t e !

Karin var in och besiktade bilen idag . . . den gick inte igenom, typiskt! Jag som sett fram emot att kunna ta mig vart jag vill när jag vill utan att måsta låna bil hela tiden. Jaja, ombesiktning den 4:e oktober.

Vila lite nu, städa sen.

Btw, Bruce Springsteen - Mrs McGrath UNDERBAR! Nästan lika underbar som Pelle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback