Shopping.


Har blivit en del shopping nu sen vi fick lön . . . på både gott och ont. Åkte in till Östersund i tisdags kväll med Sophie, Elle och Anna. Stannade för på Donken för lite kvällsmat därefter blev det hem till Emma och Kristina. Satt och pratade med dom lite och kikade på film sen blev det välbehövlig sömn :)

Vaknade lite senare än planerat i onsdags, skyndade oss att ställa oss i ordning och åkte sedan in till stan. Shoppade lite skojiga saker, två par trosor, en bh, en sjal med döskallar, ett diadem, en mascara, ett par shorts och två t-shirts. Nöjd. Kom till jobbet lagom till två, jobbade våra åtta timmar och susade sen in till stan igen. Denna gång med Elle, Sophie och Danne. Stannade för vid Blå Center för att hämta upp Davva och sen snabbt hem till Emma och Kristina för att byta lite kläder och få sminket fixat, Oléarys nästa! En rolig kväll trots att det inte var så mycket folk, rolig och billig - sånt gillar vi! Till min stora lycka träffade jag Sober och hans crew. Var meningen att en efterfest med dessa grabbar skulle gå av stapeln när vi gick från Larrys men jag ändrade mig efter vägen och gick istället hem och sov.

Vaknade inte alltför pigg i torsdags . . . samlade mod och lyckades tillslut ta mit ur sängen. Plockade lite snabbt ihop mina saker och åkte sedan med Elle och Danne på Willys där jag bland annat inhandlade inte mindre än fyra lite juice (DET var välbehövligt!). Med en stor kraftansträngning lyckades jag palla med de åtta timmarna på Acb. Efter jobbet blev det lite påhälsning hemma hos Limpan och Gelliner som nu flyttat in i min och Sophies gamla lägenhet :) därefter gick jag hem och badade. Fick besök sen vid sex igår morse av Pelle som jobbat natt. Mys!

Jobb även igår, gick riktigt fort. Efter jobbet gick jag hem till mamma och satt där och pratade med henne, Emma och Karin, trevligt de. När jag och Emma kom hem till mig satte vi gensat igång med färgning av systers hår. Vid två tiden var håret urtvättat och vi kunde äntligen lägga oss för att sova.

Började dagen (efter att vi ställt oss i ordning) med lite frukost på café, fick sällskap av Jörgen och Pelle :) Efter fikat skyndade vi oss iväg mot Rätan för att hämta upp Marielle och sedan bar det iväg mot Sveg och Dollar Store. Hittade rätt mycket skoj, bland annat gardiner, en hall spegel, ljus, ljuslyktor, tavelramar mm. Har nu ätit en mycket god middag med familjen och ska nu kanske till att ställa mig i ordning för en eventuell färd till Vemdalen.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback