Shiiit!


Kom att tänka på en sak härom dan, jag och Pelle har snart varit tillsammans i ett halvår! Ojojoj vad fort tiden går :) Dock har det redan gått så lång tid (sex månader) sen vi började ses . . . mmm, flinar när jag tänker på det. Har gått ruskigt fort i alla fall, känns som om det bara var igår han kom och hälsade på mig första gången. Försöker fundera ut något mysigt man kan göra då den 18:e oktober men har än så länge inte kommit på nåt bra, hum. Förslag är välkommna kära läsare, jag vill att den dagen ska bli perfekt, från början till slut!

Pelle, jag kommer aldrig med ord kunna beskriva vad du betyder för mig! Tack underbara du för att du finns vid min sida när det är jobbigt, tack för att du tröstar mig när jag är ledsen och skrattar med mig när jag är glad och framförallt, tack för att jag får vara med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback