Men nu vare ett tag sen.


Länge sedan det skrevs något här nu . . . har inte haft någon lust alls att dela med mig av mitt liv. Men nu, nu har jag inspiration till tusen och kommer antagligen skriva tio inlägg idag :P

Vad har hänt sedan sist då?

* Jo jag kan numera tiittulera mig som singel eftersom det är slut mellan herr Högström och mig. Jobbigt som bara den men av någon underlig anledning går livet vidare, hur jävligt det än känns. Nu mår jag rätt bra och har kanske mer och mer börjat inse att "det skulle ändå aldrig funkat".

* Jag har bytt skift, om så bara för tre veckor. Var alltför jobbigt att arbeta tillsammans med Pelle och då var att byta skift den enda räddningen. Jobbar numera med Elle och Sophie + en massa andra tok härliga människor. Tok trivs och överväger mer och mer för var dag som går att byta "för alltid", men vi får se vad som händer.

* Wärdshuset, mitt älskade Wärdshus är nu igenbommat. För hur länge är det ingen som vet, håller tummarna för att det bara är någon vecka det handlar om. Tills vidare är planer inför de kommande helgerna varmt välkommna!

Ja det var väl de kanske . . . kommer inte på något mer just nu i alla fall.

Åker till Rätan om cirkus en timma med Emma, Marielle och Kristina. Ska bli så skönt att komma hem! Undrar just vad man ska hitta på i helgen, Tomas surrade om en eventuell fest hemma hos honom eller bara filmkväll, ma får si vare blir :)

Packa och städa lite nu.

The Knife - Heartbeeats OH MY sikken bra en låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback