Hey there Delilah.


Kikade in på Felicias blogg nyss och såg att hon rekomenderade en låt Hey there Delilah - Plain White T's riktigt bra måste jag medge!

Helgen blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig, satt och drack vin hemma hos mig i fredags, jag, Ele och Sophie. vid halv elva kom även Robin och Felicia och joinade - skoj! Elle och Sophie drog på Draupner, Rätans/Handsjö borna drog sig hemåt och jag i min tur drog mig mot sängen . . . somnade rätt omgående. Vaknade kvart över sex när klockan ringde, låg och drog mig ytterligare tio minuter innan jag gick upp och klädde på mig. Pelle kom ner och vi traskade bort mot Acb. Väl där fick vi höra vilket område vi skulle inventera och med vem. Jag hade tur och fick varra med Linda, vårt område blev etiketter och anvisningar. (Etiketterna är väl ingen match men däremot anvisningarna, framförallt när dom ligger på pall, 18 000 i varje . . . dock löste vi det). När klockan var två kunde vi gå hem igen, gick hem till mig och bytte lite kläder, träffade Sophie och begav oss därefter ut på byn. Kikade på småstjärnorna och käkade älgburgare :)

Var ju meningen att jag skulle ut på Draupner igår men det blev inte så . . . lika bra de kanske, ekonomin hade nog inte uppskattat ett besök där såhär i sparande tider skulle jag tro . . . får bli en annan gång istället.

Nu sitter jag och Elle och pratar, jag ska snart hoppa i duschen och därefter invänta samtal från Anders, ska nämligen till honom och fika samt träffa dotra hans :)

Vad tror ni om ett jobb i skidshoppen i Vemdalen i vinter för mig, eller kanske vaktmästare . . . mmm, ska ringa och höra om lite jobb sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback