Grattis Ida.


Fan, Grattis, grattis som fan till dig Ida! Äntligen börjar du ta tag i saker och ting! ringde nyss till Bergs Hyreshus (jo vid det här laget borde jag ha en egen linje dit) och bokade in besiktningstid på den gamla lägenheten samt att dom även ska komma hit til min nuvarande och kika på golvet i vardagsrummet . . . det sviktar ju så in i bomben samt att det luktar konstigt i hela lägenheten, och lukten försvinner inte hur mycket man än skurar och har sig. Hoppas för guds skull inte att det är möggel eller liknande för då jävlar!

Natten förflöt rätt segt och jag frös konstant från klockan ett :/ Höjdpunkten var nog när Elle och Sophie kom med fika till mig. Dom hade gjort så fint så fint; i en matlåda hade dom lagt ner två stycken baguetthalvor, på den ena var det vitlöksost och lufttorkad skinka och på den andra nån röra (minns inte vad) och räkor, runt mackorna hade de strött chips (obs! två sorter, grillchips och lättsaltade), samt att de hade rukkat ihop ostskivor till rullar och lagt runt, även att det var en skiva mozarellaost och som pricken över alltihopa, en marinerad vitlöksklyfta - haha, tack älsklingar!

Nu tänkte jag pallra mig upp på Acb en sväng därefter blir det nog en promenad och avslutningsvis en tur till Pulsen och solarierna :D Btw, spinningpasset som jag bokade in igår är på två timmar! jag kommer att dö! Men i helvete heller att jag ska boka av det - a l d r i g !

Nä på me litte kläa nu sen ska jag ut.

Helgen skall tillbringas i Rätan var det tänkt, kanske blir en sväng på Wärdshuset. Martin och co kanske skulle dit :) Pratade för övrigt med Martin på telefon igår, samtalet handlade om Bruce Springsteen som ska till Sverige den 10 december, fatta hur grymt det vore att se honom! Det bestämdes som så att får vi tag på biljetter så åker vi - hoppas hoppas!

PUSS PELLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback