Dagens happening.


Jag vaknade sju i morse, eller egentligen vaknade jag typ kvart i sju men låg och knep ihop ögonen på ren tjur bara för att klockan sju inse att det fan inte gick att somna om . . . vad har hänt med mig? Låg i sängen och funderade vad jag skulle ta mig för nu när jag ändå var vaken, blev så jag gick in på P3's hemsida och kikade igenom en massa trackslistor från 1984 och framåt, hittade en massa gamla godingar som snabbt åkte in på Ipoden :) När klockan var kvart över åtta steg jag upp, klädde på mig och knallade bort till mamma. Hemma på Klövervägen var det full rulle eftersom det precis var time to go to dagis för Wille. Hjälpte mamma att klä på de små liven sen gick vi bort på dagis. Efter att vi lämnat Wille tog jag, mamma och Marcus oss en härlig promenad på cirka en timma. Riktigt nöjd man känner sig! Fortsättning följer i morgon, dock är jag lite brydd om jag kanske ska cykla då, isf blir det en tur till Vigge och tillbaka.

Haha, blev så full i skratt nu när jag var påväg hem. När jag började närma mig parkeringen som är utanför min lägenhet tittar jag bort mot postlådorna och ser att postbilen precis åker därifrån. Vid postlådorna står inte mindre än tre söta tanter och väntar. Haha, dagens happening eller vad? Egentligen, va hemsk om man tänker efter, tänk om det blir så för mig, jag står ute vid postlådan en kvart innan postbilen kommer bara för att det är det roligaste som händer på hela dagen . . . nämen huga . . .

Nu ska jag betala en räkning och därefter skall här städas minsann avslutar med en uppfriskande dusch och om jag orkar ska jag även locka håret - ja jag vet, onödigt att göra det när man ska på Acb men jag mår bra av att göra mig fin och thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback