Våga vägra facebook.


Återgigen har jag besökt facebook.com och återigen har jag konstaterat att det verkligen inte är något för mig, fattar ju inget av det, tycker det verkar vara så krångligt... Nä tacka vet jag bilddagboken, lite oldschool kanske men det duger åt mig :)

Just hemkommen från mor min, åkte dit i hopp om att kunna hämta min tvätt som jag lämnade där i lördags (jo jag vet, bortskämd är just vad jag är) men den var tyvärr inte klar. Blev bjuden på middag, vegitarisk lasagne, göttans, och efter maten blev det duschning av ungar :)

Nu ska jag faktiskt ta och städa lite, skulle vara så skönt att komma hem till en ren och fin lägenhet efter att vi varit i Malmö. På tal om det, jag har inte packat en enda pinal än, måste verkligen ta itu med det där i morgon!  Måste också hitta en lämplig väska :/ Hum.

Lene Marling - Heaven is a place nearby

Men om man kanske skulle ta itu med städprojektet då . . . åh, fy huen va tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback