That feeling . . .


Har en känsla av att den här dagen kan bli rätt lång . . . dels för att jag är vaken nu, 12.42 när jag egentligen borde sova minst en timma till eftersom det är nattvecka den här veckan och dels för att jag ska åka till stan och ränna idag. Först ska det shoppas smink med kusin Elin som fyllt 10 och därefter ska jag och moster gå på hårmodellsuttagning ikväll. Skulle vara skoj att komma med - dock är jag lite nervös för vad de i så fall skulle hitt på för nå tok med mitt hår :/ Just ja, inte bara smink skall inhandlas idag, halloween outfit ska kirras! Kommer att bli kanon, hoppas bara att den passar . . .

Natten gick för övrigt bra, lite "familjefika" där vid kvart över fyra med mazariner och kaffe :) Soppsan bjuppar idag eller? ;P

Forum närmar sig med stormsteg och ingen är gladare än jag! Fy faaan va skoj det ska bli! Skalet in my heart :) Dock har vi först den kommande helgen att se fram emot då det är truckfest och jag och Sophie har blivit inbjudna som hedersgäster, haha. Jag, Sophie och truckarna - kommer bli grymt skoj! Btw Sophie, vi kanske skulle ta och ordna med "du vet vad", skulle ju faktiskt vara roligt om vi gjorde det :D

Nä, duscha nu, staden sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback