Soooova!


Ruskigt trött jag är nu, trött och jävligt slut i hela kroppen! Har inte blivit mycket sömn den här veckan . . . heller . . . och i morgon är det jobb igen, o6-14 och jag ska låsa upp - får alltså INTE försova mig! Efter jobbet i morgon har jag och Ida J planerat in en promenad, hoppas jag inte är alltför trött bara, men det ska nog gå bra. Vidare värst bra vill jag dock inte påstå att det har gått på jobbet idag, lite folk har vi varit, kört både manuella och robot + packat om en massa pall. Eller, det kanske har gått bra ändå nu när jag tänker efter . . . hum . . . ja det har ju rullat iaf. Och jag och Sophie fick upp en jävla fart där på bandningen, jobbar faltiskt riktigt bra ihop med den kickan :)

Ellinor har mest bara varit arg/irriterad/stressad idag . . . men det är lugnt love, man får ha sånna dagar också ;)

Men shiiit vad ont jag har i preci hela kroppen! Det är ta mig fan inte hälsosamt att stå på manuella dagarna i ända och lyfta dessa tunga saker :/ Ska bli ruskigt skönt med massage på måndag. Fick i och för sig lite i morse med av Pelle men det räcker inte.

I morgon kväll ska jag, Pelle, Emma, mamma, Karin och Bengt vara hemma på Klövervägen och spela spel. Kan nog bli roligt det :) Spel är ju alltid roligt, och om det slinker ner en och annan öl gör ju inte det heller någonting. Är förövrigt ruskigt sugen på öl just nu, Carlsberg Sort guld (mumma), men tror jag spar mig tills i morgon.

Nu ska jag vrida på någon film jag kan somna till och sen, ja som sagt, sova.


Wiiiie, på onsdag åker vi!! L Ä N G T A R !
Åh, så underbart att vara borta i nästan en hel vecka, välbehövligt också :)
Pelle är fan i mig bara för bra för att vara sann! <3

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback