Sex quiz.


1. Vi börjar med en lätt fråga . . . Har du blivit kysst ännu?
Jodå, det har jag allt :)

2. Hånglat då?
(Vad är skillnaden mellan att kyssas och hångla?) Svar, ja.

3. Onanerar du, i så fall hur ofta, varje dag eller vecka?
Det vill jag inte påstå, anser det vara rätt tråkigt . . .

4. Onanerat med någon vän?
Pojkvän, räknas det?

5. Använder du material eller bara fantasi när du onanerar?
Som sagt, anser det vara ganska tråkigt, men om det nu skulle ske så är det nog mest fantasin.

6. Någonsin gett oralsex?
Jo.

7. Fått oralsex?
Det också.

8. Är du fortfarande oskuld?
Nej det är jag inte.

9. Kondomer, p-piller eller inget?
P-piller fungerar fint ;) Kondomer tar ju bort lite av "tjusningen" . . .

10. Favorit ställning?
Olika från gång till gång, men missionären fungerar ju alltid ;P

11. Hur var din senaste sexpartner, är du nöjd?
Mer än nöjd, Pelle är bäst!

12. Hur många gånger per dag, vecka eller månad har du sex?
Hum . . . svår fråga, men så ofta jag får (kan man svara så?) haha!

13. Någonsin varit med fler än en person i sängen samtidigt?
Nope, Pelle räcker gott och väl.

14. Någonsin varit med någon av samma kön?
Inte det heller, och det lär med all sannorlikhet inte inträffa heller.

15. Hur är det med leksaker, använder du det?
Nix, men det är rätt hett :)

16. Storlek, (tuttar/snoppar) spelar den någon roll?
I ärlighetens namn, ja, storleken har faktiskt betydelse enligt mig i alla fall.

17. Hur var din första gång?
Inget jag direkt tänker på dagligen om man säger så.

18. Romantiskt eller vilt sex?
Hum . . . det kan ju börja lite romantiskt för att sedan övergå till vilt :)

19. Någonsin haft offentligt sex?
Jodå. Är det något man får en adrenalinkick av så är det alla gånger det!

20. Någonsin haft sex och tittat på porr samtidigt?
Har hänt men det är inget som hör till vardagen.

21. Bästa tekniken vid oralsex?
Jadu . . . vad fan svarar man på det!?

22. Någonsin haft analsex?
Det låter jag vara osagt . . .

23. Stående sex? (Ja, nej eller kanske).
Jo men det är inte så dumt, men sängen är nog ändå bäst.

24. Hur är det med rollspel?
Coolt! Dock skulle jag antagligen inte kunna vara seriös och skratta mig igenom hela akten, haha.

25. Någon galen fetish?
Inte vad jag vet.

26. Har du någonsin tänkt på någon annan då du haft sex med en person?
Det har nog hänt, kan dock inte påminna mig om när eller liknande.

27. Någonsin varit nervös i sängen, har det i så fall påverkat ditt agerande?
Oh ja, det har jag! Om det har påverkat mitt agerande tror jag inte i alla fall, brukar vara bra på att hålla masken.

28. Gillar du one night stands?
Föredrar ett fast förhållande, men one night stands har förekommit ja.

29. Har du haft telefonsex?
Räknas sms?

30. Cybersex då?
Haha. blev "inbjuden" till det en gång men jag skämtade bort det hela så personen i andra änden blev nog ganska irriterad ;P

31. Någonsin varit med i en orgie?
Nej det har jag inte . . . för övrigt är det ett ganska fult ord, dock inte fulare än pitt!

32. Vad tänder dig?
Pelle (!!), går igång på alla åtta cylindrarna när han är i närheten!

33. Favorit dag för sex?
Ännu en knepig fråga . . . det är väl olika det från dag till dag, alla dagar är favorti dagar ;P

34. Vilket föredrar du, lång akt eller en snabbis?
Föredrat långa akter men är verkligen inte främmande för "snabbisar" heller.

35. Vad säger du till din partner efter att ni haft sex?
Det där gjorde du bra! Nä men jag vet inte . . . är väl olika det.

36. Fyllesex, har du haft det, om ja, är det bättre?
Jo jag har haft det, bättre vet jag väl inte om det är men det är ju helt klart välkommet!

37. Vad är det hetaste din partner kan göra i sängen?
Ehh . . . kan inte komma på något specifikt.

38. Vad är det värsta din parnet kan göra i sängen?
Kalla mig för något annat namn eller somna . . . skulle kanske inte vara någon höjdare direkt.



Nu hoppas jag verkligen att jag får läsa detta på Era bloggar också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback