No panic!


Ursäkta mig Ida Cecilia Norling men vad har hänt med dig? Klockan är 18.15, tisdag den 23 oktober och du har inte packat någonting inför den kommande Malmö resan som går av stapeln onsdag den 24 oktober! Borde inte din väska stå färdigpackad i hallen sedan minst en vecka tillbaka? Borde du inte ha skrivit långa "packningslistor" för att försäkra dig om att du absolut inte kommer att glömma någonting!? KÄNNER DU INTE PANIKEN!?

Svar: Jo det är dan före avresa och som synes här ovan har jag inte packat någonting . . . det enda jag gjort är att lägga fram lite kläder på soffan som jag kanske ska ta med mig, and that's it. Inte en enda packningslista är skriven och inte kommer det bli skrivet någon heller. Och nej, jag känner ingen panik. Vette fan vad det är som hänt med mig, men såhär brukar inte jag vara inna jag ska någonstans. Spelar ingen roll vart jag ska, om det så bara är till Rätan över helgen är packningen (oftast, inte alltid men som sagt oftast) noggrant utvald och prydligt nedpackad.

Nu tar jag det lite piano, var så trött efter att jag kom hem från jobbet att jag var tvungen att lägga mig ner en sväng. Somnade gott till ljudet av Rederiet som visades på datorn (nostalgi!) Nu har jag återigen vaknat, pratat med Pelle en sväng och även syster. Tror jag ska ta och åka bort till mamma för att hämta min tvätt och kanske, om jag har tur, få mig något till livs. Därefetr ska jag hem igen, ringa Ellinor och fråga om hon vill komma och joina och eventuellt färga mitt hår, och slutligen ska jag kirra packningen :) Känns bra att för en gångs skull vara "lugn".

Nä Klövervägen nästa.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad har du för rederiet avsnitt?????

Postat av: The owner

Jag har alla avsnitten, eller ja, säsong ett och två iaf :)

2007-10-29 @ 20:22:50
Postat av: The owner

Jag har alla avsnitten, eller ja, säsong ett och två iaf :)

2007-10-29 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback