New me.


Igår åkte jag med Sophie och Anna in till stan. Hade mycket trevligt med flickorna i bilen på vägen in :) Väl framme i Ösundet på Rådhusgatan kom Emma och mötte mig i porten. Tog en snabbrök och gick sedan in. Spenderade därefter de närmsta timmarna med att prata om allt between heaven and earth (något jag saknat!). Somnade vid halv tre och gick upp igen vid nio. Ställde mig i ordning och tog sedan sexan in till centrum. Bussen var för övrigt överfull så jag blev tvungen att stå "hela" vägen framme vid chauffören . . . När jag kom in på Attityd fick jag slå mig ner och vänta i cirka en kvart innan det blev min tur. Passade då på att kolla igenom några "frisy tidningar" i hopp om att hitta den, så att säga, rätta, gav dock upp det ganska snabbt då jag insåg att dessa tidningar var för de lite mer vågade. När det blev min tur skyndade jag mig att upplysa My (som hon som klippte mig hette) att mitt hår var i fruktansvärt dåligt skick så hon inte skulle få en schock eller nåt annat hemskt när hon såg det. Hon kollade "igenom" håret och konstaterade rätt snabbt att vi skulle behöva klippa av rätt mycket. Jooo jag vet . . . Gav henne rätt fria hände med endast ett önskemål om att iaf kunna sätta upp det om jag ville. Tvättade håret och sen började hon klippa. Ja, jag ljuger inte om hon klippte av 1,5-2 dm! Efter cirka 45 minuter hade en, lite kortare än axellång, page frisyr framträtt på min hjässa, page med snedlugg. Blev faktiskt riktigt nöjd, framförallt med luggen :) Betalade och strosade sedan upp till Tehuset med Emma för den obligatoriska paninin. Mätta och belåtna gick vi sedan ut, Emma knatade upp på skolan och jag själv hoppade än en gång på sexan som yog mig tillbaka till lägenheten. Donade på lite med frisyren och gick sedan ut till Sophie som satt och väntade i bilen. Gick bort till mamma för att visa upp nya frillan och därefter blev det jobbet.

Har varit en rätt rolig kväll som bjudit på allt från ljusbommar som brutits stup i ett till "familjefika" med P.Joe, Elle och Sophie :) När klockan blev tio kom "mina oldies" och löste av, och alla som hade någon form av liv på "mitt" skift gick hem . . . alla utom jag då alltså. Jag stannade kvar tills klockan nästan var tolv. Kan inte fatta det där egentligen, finns nog inget ställe där tiden går så fort som den gör på Acb när man inte jobbar (tänk om det ändå kunde vara tvärtom). Hade riktigt trevligt där de där nästan två timmarna jag var kvar :) Gav även Pelle en liten present som jag köpt till honom idag, en leksaks motorcykel (haha), dock tror jag att han blev lite glad iaf :)

Nu ligger jag hemma i sängen och bara önskar att tiden ska rusa iväg och bli sex så Pelle slutar jobba och kommer hit och lägger sig med mig . . . åååh!

Nä om man kanske skulle uppdatera bilddagboken lite, har ju en massa skojiga bilder sen Borgvattnet som jag gärna delar med mig av :) Samt att jag kanske skulle ha skrivit lite om Borgvattnet här också . . . ojojoj, blev mycket att göra nu :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fan va härligt med ny frill :) Lägg ut bild på frillan oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback